Vaasan yliopiston avoimen yliopiston ajankohtaisia opintoja

Vaasan yliopiston avoin yliopisto järjestää opetusta, joka vastaa tavoitteeltaan, sisällöltään ja vaatimustasoltaan yliopistotutkintoa suorittaville opiskelijoille annettavaa opetusta. Avoimen yliopiston opinnot järjestetään iltaisin ja viikonloppuisin ja osin verkko-opintoina. Vaasassa järjestettävät omat opintomme löytyvät WebOodista ja opiskelijoiden suoritukset kirjataan Oodiin, kuten päiväpuolellakin.

Suurin osa opinnoistamme on kaikille maksullisia pois lukien tiettyjä opintoja, jotka ovat maksuttomia läsnä oleville perustutkinto-opiskelijoille. Näihin opintoihin haku tapahtuu oman tiedekunnan/koulutusalan opintopäällikön tai amanuenssin kautta pl. kielten opinnot, joihin ilmoittaudutaan WebOodissa. Hakuohjeet löytyvät Avoimen yliopiston verkkosivuilta. Avoimen yliopiston ilmoittautumislomakkeella tehdyt ilmoittautumiset laskutetaan.

Ajankohtaisia opintoja