Uusille opiskelijoille suunnatut infopäivät opinnoista 11.8. ja 19.8.

Avoin yliopisto järjestää opiskelijoilleen syksyisin opintoneuvontatilaisuuksia, joiden tarkoituksena on vauhdittaa opintojen alkua.

Tutustumme avoimen yliopiston käytäntöihin, käymme läpi opintojen rakennetta ja kerromme avoimen yliopiston väylästä. Lisäksi esittelemme yliopiston tiloja ja kampusaluetta.

Informaatiotilaisuudet Vaasassa:

- tiistaina 11.8.2015 klo 16.30-18.00 (Vaasan yliopisto, Tervahovi, Palomäki-sali A201)
- keskiviikkona 19.8.2015 klo 17.00-18.30 (Vaasan yliopisto, Tervahovi, Palomäki-sali A201)

Kampuskartta: /fi/about/campus/map/. Tilaisuudet ovat samansisältöiset.

Informaatiotilaisuuksia järjestetään myös yhteistyöoppilaitoksissa. Lisätietoa löytyy: /fi/sites/open/ohjaus/infotilaisuudet/

Huom! Informaatiotilaisuus on pakollinen niille opiskelijoille, jotka suorittavat opintojakson Johdatus yliopisto-opiskeluun, 2 op. Tilaisuudessa ohjeistetaan, kuinka jakso suoritetaan. Tilaisuudet ovat maksuttomia.