Uusi vuosi ja uudet opiskelumahdollisuudet!

Kaksi naista kuvassa yliopiston kampuksella
Kevätlukukausi 2024 on käynnistynyt myös avoimessa yliopistossa. Tutustu tarjontaamme ja hyppää mukaan opintoihin!

Vuoden vaihtuminen ja kevätlukukauden käynnistyminen tuo avoimen yliopiston opiskelijoille mahtavia opiskelumahdollisuuksia. Heti tammikuun alusta käynnistyykin monta mielenkiintoista toteutusta. Kannattaa pitää kiirettä, mikäli mielit ilmoittautua näihin opintoihin:

Tutustu kaikkiin kevätlukukauden -24 opintoihin verkkosivuillamme

Osassa opintojaksoja tuplatoteutuksia – hyppää mukaan keväällä 2024!

Järjestämme lukuvuonna 23–24 muutamia tuplatoteutuksia osassa kauppa- ja hallintotieteiden opintojamme. Mikäli alkusyksyn opintotarjonnasta ehti mennä jotakin ohi, tutustu näihin kevään toteutuksiimme:

Avoimen väylän verkkoinfo tiistaina 23.1.2024

Järjestämme avoimen yliopiston väylän hausta kiinnostuneille verkkoinfon tiistaina 23.1.2024 klo 17.30–18.30. Infossa opintoneuvojamme Kristiina Pulakka ja Tiia Ahonen esittelevät Vaasan yliopiston eri väylävaihtoehtoja ja vastaavat opiskelijoiden kysymyksiin. Voit tulla linjoille kuuntelemaan, vaikka avoimen yliopiston väylä ei vielä olisikaan tähtäimessäsi tai olet vasta aloittanut yliopisto-opinnot avoimessa.

Tilaisuuden linkin löydät tapahtumasivulta.

Avoimen väylän valintaperusteet ja esimerkkiopintopaketteja löydät verkkosivuiltamme.

Avoimen yliopiston väki toivottaa kaikille innostavaa opiskeluvuotta 2024!