Tutkijakoulu kehittää toimintaansa: vastaa kyselyyn

Yliopiston tutkijakoulu haluaa kehittää opintotarjontaansa ja muuta toimintaansa. Sen takia kysymme tohtoriopiskelijoilta heidän toiveistaan kurssitarjontaan ja tohtorikoulutukseen liittyen.

Yliopiston tutkijakoulu haluaa kehittää opintotarjontaansa ja muuta toimintaansa. Sen takia tukijakoulu kysyy tohtoriopiskelijoilta heidän toiveistaan kurssitarjontaan ja tohtorikoulutukseen liittyen.

Toivomme tohtoriopiskelijoiden ehtivän vastata kyselyyn. Viimeinen vastauspäivä on 14.4.2013. Vastaamiseen menee aikaa vain noin 10 minuuttia.

Huom.! Kysely on päättynyt 14.4.2013. Kiitoksia kaikille vastanneille.

Tutkijakoulu tarjoaa tohtoriopiskelijoille tohtorintutkintoa tukevia menetelmäopintoja ja ohjausta. Tutkijakoulun sisällä toimii neljä tohtoriohjelmaa, jotka ovat hallintotieteiden, kielten ja viestinnän, liiketoimintaosaamisen sekä teknillisten tieteiden tohtoriohjelma.