Tulossa: kesäopintoja Espanjassa!

Image
Haluatko kerryttää kansainvälistä kokemusta ja opintopisteitä? Eurooppalainen EUNICE-verkosto tarjoaa Global Studies -kesäkurssin Espanjassa 3.–14. heinäkuuta. Ilmoittautuminen käynnistyy pian.

Kurssi sisältää itsenäistä opiskelua ennen kurssia. Lähiopiskelujakso järjestetään Menéndez Pelayon kansainvälisessä yliopistossa ja Cantabrian yliopistossa, Santanderissa, Pohjois-Espanjassa. Kurssi auttaa sinua ymmärtämään globalisaation erilaisia ulottuvuuksia ja tekemään kansainvälistä yhteistyötä.

Kurssiin kuuluu myös kulttuuriaktiviteetteja, kuten päivämatka Picos de Europa -kansallispuistoon. Opiskelijat voivat hakea Erasmus+-rahoitusta. Paikkoja kurssille on rajallinen määrä.

Lisätietoja kurssista ja ilmoittautumisesta julkaistaan 5.4.2023 Opiskelijat-sivulla.