Tule mukaan ideoimaan ja antamaan näkökulmaa yliopiston markkinointiin

”Onpa huono mainos!” ”Miksei yliopisto mainosta täällä?” – jos sinulla on mielipide Vaasan yliopiston markkinoinnista, kerro se meille.

Markkinoinnin onnistuminen vaatii aina kohderyhmän ajatusten, tiedon ja tunteiden tuntemista. Kun kerrotaan potentiaalisille opiskelijoille, millainen Vaasan yliopisto on, miksi tänne kannattaa tulla ja mitä hehkuttamisen arvoista meillä on, paras tuntuma näihin mietteisiin on teillä, nykyisillä opiskelijoilla.

Siksi haemmekin nyt sitoutuneita ja näkemyksellisiä opiskelijoita kommentoimaan, ideoimaan ja antamaan raikasta näkökulmaa, miten ja missä kanavissa Vaasan yliopistoa kannattaa markkinoida Suomessa. Tarkoitus on, että tapaamisia on vuodessa neljä kertaa, ja niissä on läsnä sekä mukaan ilmoittautuneet opiskelijat että yliopiston markkinointi- ja viestintätiimin asiantuntijoita. Ja tietysti ryhmällä on hieno nimikin: Student Advisory Board.

Koulutusalalla tai vuosikurssilla ei ole väliä – vain kiinnostuksella, innolla ja aktiivisuudella on! Agendasta vastaa markkinointi- ja viestintätiimi, ja käytännössä tuomme keskusteltavaksi aina tiettyjä toimenpiteitä, kampanjoita tai sisältöjä, joista keskustelemme yhdessä hyvin vapaamuotoisesti.

Ensimmäinen tapaaminen järjestetään ma 16.9. kello 16.00 Puuvillatalon neuvotteluhuoneessa (P113). Ensimmäisessä tapaamisessa aiheena on verkkosivujen ja somekanavien sisällöt, ja nimenomaan opiskelijan näkökulmasta.

Puuvillatalo on lähimpänä rantaa oleva puutalo kampuksen keskellä. Sisäänkäynti rakennukseen on Tritonian puolelta. Tarjoiluja varten pyydetään ilmoittautumista etukäteen sähköpostitse tiia.alkkiomaki@uwasa.fi.

Lämpimästi tervetuloa, kiitos ajastasi jo etukäteen!

Lisätietoja:

Tiia Alkkiomäki