Trainee-ohjelma korkeakouluista valmistuneille

Suomen Mentorit ry käynnisti torstaina 16.4. yhdessä suurten suomalaisten yritysten kanssa pilottiohjelman, jossa yritykset tarjoavat korkeakouluista valmistuneille nuorille ensimmäisen oman alan työkokemuksen, kuuden kuukauden mittaisen harjoittelun. Työpaikkoja on tarjolla heti alkuun runsaat viisikymmentä. Työt alkavat syyskuun alkuun mennessä.
mentorit.jpg

Ohjelman tavoitteena on auttaa vastavalmistuneita korkeakoulutettuja nuoria työllistymään. Samalla ohjelmaan osallistuvat tahot haastavat kaikki suomalaiset yritykset talkoisiin ja tarjoamaan edes yhden harjoittelupaikan koulutetulle nuorelle.

Trainee-ohjelma on suunnattu vastavalmistuneille korkeakoulutetuille nuorille. Hakijan tulee olla suomen- ja englanninkielen taitoinen, valmistunut korkeakoulusta hakuajan loppuun mennessä (4/2015) tai valmistumisesta tulee olla enintään 2 vuotta. Trainee-paikkoja on tarjolla ympäri Suomea.

Hakuaika trainee-ohjelmaan on käynnissä 30.4.2015 asti.

Harjoittelu ja siitä saatu työkokemus antavat hyvät eväät löytää oman alan työpaikka harjoittelun jälkeen. Harjoittelusta maksetaan palkka.

Tietoa hausta, avoimista paikoista ja ohjelmasta on osoitteessa: www.suomenmentorit.fi#tehdääntöitä. Tietoa hankkeesta ja harjoittelupaikoista on myös Facebook-sivuilla: www.facebook.com/suomenmentorit

Ohjelman mainos

Lisätietoja ja kysymyksiä voi esittää:

Annika Räsänen, projektipäällikkö
Suomen Mentorit ry