Tohtorikoulutettava Charlotta Sirénin tutkimuspaperille tunnustusta

Johtamisen yksikön tohtorikoulutettava Charlotta Sirén on voittanut parhaimman tutkimuspaperin palkinnon yrittäjyyden psykologian aihealueella kansainvälisessä yrittäjyyden konferenssissa (The 57th International Council of Small Business World Conference).

Palkittu tutkimus "Why do some entrepreneurs fail forward and become transformational leaders (while others do not)?" käsittelee suomalaisten ja yhdysvaltalaisten it-alan yrittäjien virheistä oppimista ja sen vaikutusta heidän johtamistyyliinsä. Tutkimus on toteutettu yhdessä The George Washington Universityn (USA) tutkijoiden kanssa.

Vuosittain järjestettävä ICSB-konferenssi on kiertänyt maailmaa vuodesta 1955 lähtien. Tänä vuonna konferenssi järjestettiin Uudessa Seelannissa, Wellingtonissa 10.–13.6.2012. Osallistujia oli 55 eri maasta yli 500.