Tervetuloa kahville keskiviikkona 1.10. klo 15-17

Toivotamme opiskelijamme tervetulleiksi kahvikupilliselle Avoimen yliopiston tiloihin Luotsin 2. kerrokseen.
Innostu oppimaan!

Elinikäisen oppimisen ja ohjauksen viikkoja vietetään tällä ja ensi viikolla 22.9.-5.10.2014.

Tämän kunniaksi haluamme toivottaa avoimen yliopiston opiskelijat tervetulleiksi kahvikupilliselle Avoimen yliopiston tiloihin Luotsin 2. kerrokseen keskiviikkona 1.10.2014 klo 15.00-17.00. Kampusalueen kartta: /fi/about/campus/map/.

Opintopäällikkömme Sonja Hakala ja muu avoimen henkilökunta ovat paikalla antamassa opinto-ohjausta ja vastaamassa muihin opintoihin liittyviin kysymyksiin. Tule keskustelemaan kanssamme opiskelumahdollisuuksista tai ihan vaan kahvittelemaan hetkeksi työpäivän jälkeen ja ennen luennolle menoa.

Olet lämpimästi tervetullut!

Toivottaa,