TEK luovutti 15 000 euron lahjoituksen yliopiston vuosipäivänä

Tekniikan Akateemisten Liitto TEK luovutti 15 000 euron lahjoituksen Vaasan yliopistolle vuosijuhlapäivänä 27. tammikuuta. Lahjoitus on osa suurempaa, lähes 700 000 euron suuruista lahjoituserää, jonka järjestö myöntää tekniikan alan koulutusta tarjoaville yliopistoille kotimaassa.

Lahjoituksella liitto haluaa osaltaan panostaa tekniikan alan parempaan koulutukseen ja korkeampaan osaamiseen maassamme. Päätös lahjoituksista tehtiin maaliskuussa 2010.

Lahjoituksen luovutti rehtori Matti Jakobssonille TEKin koulutus- ja työvoimapoliitiikka -yksikön johtaja Kati Korhonen-Yrjänheikki. Yliopiston vuosipäivän juhlaan osallistunut Korhonen-Yrjänheikki tutustui vierailullaan myös teknilliseen tiedekuntaan ja tekniikan opetukseen Vaasan yliopistossa.