Tarja Gromov Vaasan yliopiston markkinointi- ja viestintäpäälliköksi

Filosofian maisteri Tarja Gromov, 49, on aloittanut työnsä Vaasan yliopiston uutena markkinointi- ja viestintäpäällikkönä 9. tammikuuta 2017.
Tarja Gromov vastaa työssään Vaasan yliopiston markkinoinnista ja viestinnästä.

Gromov on aiemmin toiminut Vaasan ammattikorkeakoulun tiedotus- ja markkinointipäällikkönä. Hänellä on vahva kokemus muun muassa korkeakoulun brändinrakentamisesta, hakija- ja tapahtumamarkkinoinnista, sisäisen viestinnän kehittämisestä sekä sidosryhmäviestinnästä. Gromov on ollut aktiivisesti mukana Vaasan seudun viestinnän ja Suomen ammattikorkeakoulukentän markkinoinnin kehittämisessä.

Gromov on opiskellut filosofian maisteriksi Vaasan yliopistosta pääaineenaan ruotsin kieli. Hän on suorittanut johtamisen erikoisammattitutkinnon ja viestintäpäällikön koulutuksen.

Gromov kehittää työssään Vaasan yliopiston monikanavaista markkinointia ja viestintää. Tehtävässä painottuvat yliopiston brändin vahvistaminen erityisesti koulutusmarkkinoinnissa sekä yliopiston tutkimusviestinnän ja muun ulkoisen viestinnän kehittäminen yliopiston uudistuvan strategian mukaisesti. Gromov tulee toimimaan aktiivisesti yliopiston viestintään liittyvissä yhteistyöverkostoissa.

Vaasan yliopisto kouluttaa vastuullisia johtajia ja asiantuntijoita tulevaisuuden tehtäviin. Tutkimuksen strategiset painoalat (2017–2020) ovat johtaminen ja muutos, energia ja kestävä kehitys, rahoitus ja taloudellinen päätöksenteko.

Lisätietoja

Rehtori Jari Kuusisto, Vaasan yliopisto puh. 029 449 8291, jari.kuusisto@uwasa.fi

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Tarja Gromov, puh. 040 520 3526, tarja.gromov@uwasa.fi