Talviloman tiedekerho "Professori Ionin eriskummalliset tutkimukset"

Tutkimusvälineitä professori Ionin työpöydällä
Vaasan yliopiston professori Ioni lähti lomalle. Häneltä jäi työpöydälle kasa tutkimusvälineitä ja tehtäviä. Auta tekemään professorilta kesken jääneet tutkimukset sateenkaarista salakirjoitukseen. Samalla opit luonnontieteistä hauskalla ja innostavalla tavalla.

Kenelle: 1.-3.-luokkalaisille

Missä: Kerho järjestetään Zoom-etäyhteyden kautta (tarvikepussit noudetaan Vaasan yliopistolta).

Milloin: 28.2.-2.3.2022 klo 9:30-11:00.

Hinta: Kerho on osallistujille maksuton. Osallistujat tarvitsevat tiedekokeita varten kotoa muutamia yksinkertaisia tarvikkeita ja välineitä, kuten ruoka-aineita, askartelutarvikkeita ja astioita. Lähetämme tarvittavista tavaroista ohjeet ilmoittautuneille.

HUOM: Osallistujat saavat Vaasan yliopistolta pienen pussillisen kerhossa tarvittavia välineitä ja materiaaleja. Huoltajan tulisi hakea pussi yliopiston kampukselta (Yliopistonranta 10, 65200 Vaasa) kerhoa edeltävällä viikolla. Lähetämme ilmoittautuneille tästä lisätietoa.

Kerhoon mahtuu 12 innokasta osallistujaa ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen on sitova. Olemme yhteydessä kaikkiin ilmoittautuneisiin 17.2. mennessä, seuraathan sähköpostiasi.

Kerhopaikat ovat täynnä. Myös jonotuspaikat ovat täynnä.

Linkki ilmoittautumislomakkeeseen

Lisätiedot kerhosta: outi.kaarela@uwasa.fi