Syyskuulumisia avoimesta yliopistosta

Image

Syyslukukausi on jo pitkällä ja avoimen yliopiston opiskelijat ovat päässeet opinnoissaan hyvään vauhtiin. Ilmoittautuminen kaikkiin lukuvuoden 2023–2024 opintoihimme avautui elokuussa. Vaikka osa toteutuksista onkin jo alkanut tai tullut täyteen, on tulevan syksyn ja kevään valikoimassa vielä huima määrä kauppa-, hallinto- ja viestintätieteiden sekä tekniikan opintoja. Ilmoittautua voi myös kevään 2024 toteutuksille, joten kannattaakin poimia tarjonnastamme sinua kiinnostavat opinnot jo nyt ja varata oma paikkasi toteutuksilta!

Poimintoja loppusyksyn opintotarjonnasta

Loppusyksyllä käynnistyy vielä monta mielenkiintoista opintojaksoa, tässä muutamia nostoja loka-marraskuun tarjonnasta:

Tutustu koko opintotarjontaamme

Avoimen yliopiston poikkeusaukioloajat syksyllä 2023

Syyslomaviikolla 42 (16.–22.10.2023) osa avoimen yliopiston henkilöstöstä viettää syyslomaa. Palvelemme kuitenkin opiskelijoitamme koko syyslomaviikon ajan pienemmällä porukalla, joten voit lähettää meille sähköpostia (avoinyo(at)uwasa.fi) tai soittaa palvelunumeroomme 029 449 8004. Huomaathan kuitenkin, että syysloman aikana tulleisiin viesteihin vastaamisessa saattaa esiintyä normaalia pidempi viive.

Koko avoimen yliopiston henkilöstö osallistuu Avoimen korkeakouluopetuksen päiville Helsingissä 15.–16.11.2023, jolloin avoimen yliopiston opiskelijapalvelut on suljettu.

Avoimen yliopiston väki toivottaa kaikille innostavaa opiskelusyksyä!

Avoimen yliopiston yhteystiedot