Suomen Mentorien Tehdään töitä -kampanja käynnistyy taas!

Tehdään töitä -ohjelma on Suomen Mentorien ja suomalaisten yritysten yhteistyössä järjestämä trainee-ohjelma, jonka tarkoituksena on tukea ja sparrata korkeakoulutettuja nuoria työuran alussa ja saattaa tulevaisuuden potentiaali suomalaisen yhteiskunnan käyttöön. Kampanjan kohderyhmänä ovat vastavalmistuneet ja pian valmistumassa olevat korkeakoulutetut nuoret. Tänä vuonna trainee-paikkoja on tarjolla pääasiassa pääkaupunkiseudulla ja Vaasassa.
TT2020_Suomen_mentorit_kuva2.jpg

Kampanjassa mukana olevat yritykset tarjoavat reilusti palkattuja noin 6 kk mittaisia harjoittelupaikkoja, joissa harjoittelijoille on tarjolla arvokasta työelämäkokemusta oman alansa tehtävistä. Tehdään töitä 2020 –trainee-ohjelmassa harjoittelupaikkoja tarjoavat seuraavat yritykset: Kesko, KPMG, VTT ja Wärtsilä. Trainee-paikkoja on tänä vuonna tarjolla pääasiassa pääkaupunkiseudulla ja Vaasassa.

Tehdään töitä 2020 –ohjelman haku on auki 27.1.–16.2.2020 (HUOM! Osassa paikoista haku päättyy jo 9.2.) Lisää tietoa kampanjasta löydät täältä: https://suomenmentorit.fi/tehdaan-toita/.  Harjoittelupaikat julkistetaan Suomen Mentorien nettisivuilla 27.1.2020.