Osallistu musiikinkuuntelu-tutkimukseen puhelimellasi

Jyväskylän yliopistossa on meneillään kansainvälinen, Suomen Akatemian rahoittama OmaMusa-tutkimus, jossa tutkitaan musiikinkuuntelun vaikutuksia mielialaan.

Aineistonkeruuta on päätetty jatkaa tänä keväänä poikkeavista oloista huolimatta, joten kutsumme teidät opiskelijat osallistumaan tutkimukseemme!

Tutkimukseen osallistuminen

• Tutustu tutkimukseen katsomalla esittelyvideo OmaMusa-tutkimuksen nettisivuilla.
  • Lataa puhelimeesi MuPsych-sovellus (Android-puhelimet) TAI täytä verkkolomake (ei-Android).
  • Valitse koodi “OmaMusa”.
  • Jatka musiikin kuuntelua puhelimellasi tavalliseen tapaan, ja vastaa kysymyksiin joita ilmestyy silloin tällöin viikon aikana. Pyydämme sinua myös vastaamaan kyselyihin jotka kartoittavat taustatietoja (esim. ikä, ammatti), persoonallisuutta, hyvinvointia ja musiikkikokemuksia.

Hyvä tietää

• Tutkimukseen osallistujilla on mahdollisuus voittaa 6kk Spotify Premium -lahjakortti (tai vastaava suoratoistopalvelu).
  • Tähän tutkimukseen osallistuminen on vapaaehtoista, eikä sinun ole pakko vastata mihinkään kysymyksiin. Voit perua osallistumisesi milloin vain. Emme kerää mitään aineistoa josta sinut voitaisiin tunnistaa, kaikki aineisto analysoidaan nimettömänä ja tulokset julkaistaan ryhmätasolla.
  • Löydät meidät Instagramista tunnuksella @omamusatutkimus
  • Lisätietoa tutkimuksesta sivulta www.omamusa.com

Keitä olemme?

Olemme OmaMusa-tutkimustiimi Jyväskylän yliopistosta. Tutkimuksemme selvittää musiikin vaikutusta mielialaan. Hanketta johtaa professori Suvi Saarikallio ja tutkimuksen rahoittaa Suomen Akatemia.

Lisätietoja Jyväskylän yliopiston OmaMusa-verkkosivuilta

Terveisin,