Opiskelu kesällä 2019

Opintojen etenemistä voi edistää kesäajan opiskelulla.

Sähköinen tenttipalvelu on käytössä koko kesäajan 17.6.–4.8. arkisin klo 8–15. Juhannuksena 21.–23.6. tenttitila on suljettuna. Lisätietoja sähköisestä tenttipalvelusta löydät Opiskelijat-verkkosivuilta kohdasta Sähköinen tenttiminen. Yhteydenotot sähköiseen tenttimiseen liittyen exam(at)uwasa.fi.

Korkeakouluopiskelijalle kesäopintotuki myönnetään hakemuksen mukaisesti. Opintotuki myönnetään sille ajalle, jolle olet sitä hakenut. Hae kesäajan tukea verkossa. Kirjaudu asiointipalveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Ota huomioon, että kesäopintotuki kuluttaa opintotukikuukausia. Kesällä käytetyt tukikuukaudet ovat myös tulovalvonnassa ja opintojen edistymisen seurannassa huomioitavia kuukausia.

Perustutkinto-opiskelija voi hakea puoltoa suorittaakseen valmistumista edistäviä ja yliopiston koulutusprofiilin mukaisia opintoja Vaasan kesäyliopistossa ja Vaasan yliopiston avoimessa yliopistossa tai muussa yliopistotasoisia opintoja tarjoavassa yksikössä. Puolto on aina haettava ennen opintojen alkamista. Lisätietoja kohdasta Muualla suoritettavat opinnot.

Luotsin 1. kerroksen keskitetyt opiskelijoiden palvelut ovat avoinna koko kesän. Tervahovin opiskelun ja opetuksen palveluiden henkilökunta on lomalla 1.7.–4.8., Fabriikin opiskelun ja opetuksen palveluiden henkilökunta lomailee 22.–31.7.

IT-palvelut tavoitat sähköpostitse osoitteesta it(a)uwasa.fi ja puhelimitse numerosta 029 449 8001.

Tritonia Vaasa on auki lähes koko kesän lyhennetyin aukioloajoin (pe-su suljettu), tarkista kesäajat Tritonian verkkosivuilta kohdasta Aukioloajat > Kaikki aukioloajat ja poikkeukset. Tritonia ottaa kesä–heinäkuun vaihteessa käyttöön uuden kirjastojärjestelmän, minkä vuoksi kirjasto on suljettu 25.6.–1.7. Tänä aikana kaikki Finnan lainaus-, uusinta- ja varauspalvelut ovat poissa käytöstä. Lainat eivät eräänny kirjaston ollessa suljettu. Sulkemisajankohta voi mahdollisesti vielä muuttua.

YTHS:n Vaasan toimipiste on suljettu juhannusaattona 21.6. ja kesällä 1.7.–4.8.2019. Lisätietoa YTHS:n kesän aukioloajoista löydät YTHS:n verkkosivuilta sekä Vaasan toimipisteen omilta verkkosivuilta kohdasta Poikkeustiedotteet.

Kampusravintoloiden aukioloajat löydät Juveneksen verkkosivuilta.

Katso myös Lukuvuoden 2019–2020 opetusajat. Rakennusten ja kampusalueen ravintoloiden aukioloajat löydät tiedotteesta Yliopisto kesällä 2019.