Opiskelu kesällä 2018

Opintojen etenemistä voi edistää kesäajan opiskelulla.

Vaasan yliopisto järjestää kesällä 2018 kaksi kesätenttipäivää lauantaina 9.6. ja 7.7.2018 klo 12–15. Kesätenttiin ilmoittaudutaan normaalisti WebOodin kautta. Lisätietoja kesätenteistä löydät Opiskelijat-verkkosivuilta kohdasta Kesäajan opinnot.

Sähköinen tenttipalvelu on kiinni 20.–24.6. (juhannus) sekä joka kuukauden ensimmäisen arkimaanantain klo 8–9 (huoltokatko). Muuten EXAM-sali on käytössä koko kesäajan 25.6.–5.8. arkisin klo 8–15  ja lisäksi kesätenttipäivinä 9.6. ja 7.7. klo 12–15. Lisätietoja sähköisestä tenttipalvelusta löydät Opiskelijat-verkkosivuilta kohdasta Sähköinen tenttiminen.

Korkeakouluopiskelijalle kesäopintotuki myönnetään hakemuksen mukaisesti. Opintotuki myönnetään sille ajalle, jolle olet sitä hakenut. Hae kesäajan tukea verkossa. Kirjaudu asiointipalveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Ota huomioon, että kesäopintotuki kuluttaa opintotukikuukausia. Kesällä käytetyt tukikuukaudet ovat myös tulovalvonnassa ja opintojen edistymisen seurannassa huomioitavia kuukausia

Perustutkinto-opiskelija voi hakea puoltoa suorittaakseen valmistumista edistäviä ja yliopiston koulutusprofiilin mukaisia opintoja Vaasan kesäyliopistossa ja Vaasan yliopiston Avoimessa yliopistossa tai muussa yliopistotasoisia opintoja tarjoavassa yksikössä. Puolto on aina haettava ennen opintojen alkamista. Lisätietoja kohdasta Muualla suoritettavat opinnot.

Luotsin 1. kerroksen keskitetyt opiskelijoiden palvelut ovat avoinna koko kesän. Tervahovin ja Fabriikin lähipalveluiden henkilökunta on lomalla heinäkuun; assistenttipalvelut toimivat koko kesän (paitsi viikko 30/Tervahovi ja viikko 29/Fabriikki).

IT-tukipalvelut tavoitat sähköpostitse osoitteesta it(a)uwasa.fi ja puhelimitse numerosta 029 449 8001.

Tritonian Yliopistonrannan toimipiste on auki koko kesän. Kesäkuussa ja elokuussa käytössä on taas omatoimiperjantait eli kirjaston tilat ovat asiakkaiden käytettävissä perjantaisin 9–14 itsepalveluperiaatteella. Lauantaisin kirjasto on suljettu. Tarkista kesän aukioloajat Tritonian verkkosivuilta kohdasta Aukioloajat.

YTHS:n Vaasan toimipiste on suljettu 1.7.–5.8.2018. Lääkäreitä ei ole paikalla 25.6.–7.8. Katso myös poikkeustiedote YTHS:n kesäaukioloajoista.

Kampusravintoloiden aukioloajat löydät Juveneksen verkkosivuilta.

Katso myös Lukuvuoden 2018–2019 opetusajat. Rakennusten ja kampusalueen ravintoloiden aukioloajat löydät tiedotteesta Yliopisto kesällä 2018.