Opiskelu kesällä 2015

Opintojen etenemistä voi edistää kesäajan opiskelulla.

Vaasan yliopisto järjestää kesällä 2015 kaksi kesätenttipäivää lauantaina 13.6. ja 4.7.2015 klo 12–15. Kesätenttiin ilmoittaudutaan normaalisti WebOodin kautta. Lisätietoja kesätenteistä Luotsin kansliapalveluista.

Sähköisten tenttien tarjontaa voit seurata sähköisessä tenttipalvelussa Mitä voi tenttiä? -sivulla. Sähköinen tenttipalvelu on kesätauolla 13.6.–16.8.2015.

Mikäli opiskelet kesällä päätoimisesti (5 op/kk), voit hakea kesäopintotukea. Kesätukeen oikeuttava suoritus tulee tehdä 15.9. mennessä. Kesätukeen oikeuttavia suorituksia ovat esim. tentti, essee, luentopäiväkirja tai muu harjoitustyö, tutkielma, harjoittelu. Tarkempia tietoja kesäajan opintotuesta ja hakuohjeet kohdasta Opintotuki kesän ajalle.

Perustutkinto-opiskelija voi hakea puoltoa suorittaakseen valmistumista edistäviä ja yliopiston koulutusprofiilin mukaisia opintoja Vaasan kesäyliopistossa ja Vaasan yliopiston Avoimessa yliopistossa tai muussa yliopistotasoisia opintoja tarjoavassa yksikössä. Puolto on aina haettava ennen opintojen alkamista. Lisätietoja kohdasta Muualla suoritettavat opinnot.

Luotsin 1. kerroksen Opiskelija- ja hakijapalvelut on avoinna koko kesän. Tietohallinnon helpdesk on kesätauolla 1.6.–16.8.

Opintoasioiden Tervahovin ja Fabriikin palvelupisteiden henkilökunta on paikalla pääosin kesäkuussa ja elokuussa.

Tritonian Yliopistonrannan toimipiste on toukokuussa avoinna ma–to klo 9–19, pe 9-17 (itsepalvelu klo 9–10), la suljettu. Kesäkuussa ja elokuussa toimipiste on avoinna ma–to klo 10–17 (itsepalvelu klo 10–12), pe ja la suljettu. Toimipiste on suljettu heinäkuun 1.7. –2.8. Katso tarkemmat tiedot Tritonian verkkosivuilta.

YTHS:n Vaasan toimipiste on suljettu 29.6. –2.8.2015.

Katso myös Lukuvuoden 2015–2016 opetusajat. Rakennusten ja kampuksen ruokaloiden kesän aukioloajat löydät tiedotteesta Yliopisto kesällä 2015.