Opiskelijan vappu 2013 -valokuvakilpailu

Vaasan yliopisto järjestää kilpailun vuoden 2013 parhaan vappukuvan löytämiseksi. Palkintoina iPad, yliopiston huppari sekä yliopiston t-paita.

Kilpailun säännöt

1. Järjestäjä

Vaasan yliopisto, PL 700, 65101 Vaasa. Jäljempänä yliopisto.

2. Kilpailun aihe

Kilpailun aiheena on "opiskelijan vappu 2013". Kilpailuun osallistuvien kuvien tulee ilmentää annettua aihetta. Kilpailun tuottamaa kuvamateriaalia tullaan hyödyntämään yliopiston viestinnässä.

3. Osallistumisehdot

A) Kilpailijalle

• Kilpailuun voivat osallistua kilpailuaikana Vaasan yliopistossa kirjoilla olevat opiskelijat
  • Kilpailun järjestelyissä tai arviointiraadissa mukana olevat henkilöt eivät voi osallistua kilpailuun

B) Valokuvalle

• Valokuvan täytyy olla kilpailijan itsensä ottama ja hänellä tulee olla kaikki oikeudet kyseiseen kuvaan
  • Valokuvassa esiintyvät henkilöt ovat antaneet suostumuksenta valokuvan näiden sääntöjen mukaiseen käyttöön
  • Kuvauskohteessa kuvaamisen on täytynyt olla sallittua
  • Valokuva ei riko lakia tai hyviä tapoja

Kilpailun osallistujat vastaavat näiden ehtojen täyttymisestä sekä itsensä että kilpailuun lähettämiensä valokuvien osalta. Yliopisto pidättää oikeuden sulkea pois kilpailusta viestintäänsä sopimattomiksi katsomansa valokuvat.

4. Kuvien toimitus

Yksittäinen kilpailija voi osallistua kilpailuun 1-3 kuvalla lähetysjärjestyksessä. Mahdollisia lisäkuvia ei huomioida kilpailussa. Kuvat tulee toimittaa sähköpostin liitteinä osoitteeseen viestinta@uwasa.fi 6.5.2013 klo 12:00 mennessä ja kuvatiedostojen tulee olla joko jpg- tai tiff-muotoisia. Yksittäisen kuvatiedoston koko ei saa ylittää 10 megatavua. Liitä sähköpostiviestiin maininta "valokuvakilpailu 2013" sekä oma nimesi ja puhelinnumerosi mahdollisia yhteydenottoja varten.

5. Oikeuksien siirtyminen

Kilpailuun lähetettyjen kuvien tekijänoikeudet säilyvät kuvien ottajilla. Osallistumalla kilpailuun kuvan ottaja kuitenkin myöntää kilpailun järjestäjällä kilpailuun lähettämiinsä kuviin vapaat muokkaus-, käyttö- ja jakeluoikeudet ilman erillistä pyyntöä tai korvausta.

6. Voittajien valinta

Kilpailun järjestäjän nimittämä arviointiraati valitsee kilpailun voittajat. Kilpailun tulokset julkistetaan 10.5.2013. Kilpailun voittajille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti.

7. Palkinnot

Valokuvakilpailun palkinnot ovat seuraavat: 1. palkinto: iPad2, 2. Yliopiston huppari, 3. Yliopiston t-paita.

8. Lisätietojen antaja

Lisätietoja kilpailusta antaa markkinointiassistentti Mari Ala-Mikkula, etunimi.sukunimi@uwasa.fi, puh. 029 449 8145.