Opiskelija – kiinnostaako yrittäjyys? Hae Treeniohjelma - Startup ABC:hen!

Treeniohjelma on Vaasan yliopiston ja VAMKin vähintään toisen vuoden opiskelijoille suunnattu startup-kurssi. Kurssin aikana opiskelijatiimit rakentavat tuotteen tai palvelun ideasta prototyyppiasteelle. Treeniohjelma koostuu projektityöstä ja sitä tukevasta lähiopetuksesta. Lähiopetusta ja yhteiskehittämistä on 1-2 kertaa viikossa itsenäisen projektityöskentelyn rinnalla.

Milloin?

Kurssi järjestetään 5.10.–11.12.2015. Mukaan otetaan 20 innokasta opiskelijaa. Hakuaika kurssille on kesäkuusta 20.9. asti. Kurssista on mahdollista saada opintopisteitä.

Miksi?

Kurssin tavoitteena on antaa opiskelijoille valmiudet oman liiketoiminnan käynnistämiseen. Kurssilla tutustutaan ja sovelletaan:

• erilaisia ideointimenetelmiä
  • ketterää tuotekehitystä
  • skaalautuvan liiketoiminnan kehittämisen tapoja sekä
  • asiakastiedon hankintaa ja käyttöä suunnittelussa

Kurssin vetäjinä toimivat MUOVAn asiantuntijat sekä vierailijaluennoitsijat.

Hae mukaan!

Mukaan haetaan täyttämällä hakulomake.

Treeniohjelma on osa West Coast Startupin toimintaa. West Coast Startup (WCS) on kasvuyrittäjyyshautomo korkeakoulujen opiskelijoille ja henkilökunnalle. Tavoitteena on auttaa liikeidean jalostamisessa ja liiketoiminnan käynnistämisessä.

WCS tarjoaa sparrausta idean kirkastamiseen, kehittämiseen, testaamiseen ja toteuttamiseen. Lisäksi WCS järjestää koulutusta, workshoppeja, tapahtumia ja verkostoitumistilaisuuksia. Palvelut ovat maksuttomia Vaasan yliopiston ja VAMKin opiskelijoille ja henkilökunnalle. West Coast Startupin sisällöstä vastaa Muotoilukeskus MUOVA.

Lue lisää West Coast Startup:sta.