Nyt saa sanoa! Aluetieteen opetus jalkautuu kansalaiskahvilaan

Vaasan yliopiston opiskelijat haastattelevat asiantuntijoita, tutustuvat monipuolisesti Vaasan Palosaareen sekä keräävät kansalaisten mielipiteitä "Nyt saa sanoa" -kahvilan kansalaistapaamisessa yliopiston päärakennus Tervahovissa 20.3. keskiviikkona klo 17.30.
(Kuva: flikrCC)

Toiminta liittyy aluekehittämisen kenttäkurssiin, jossa opiskelijat tutustuvat kansalaisia aktivoiviin aluekehittämisen menetelmiin, lähidemokratian eri muotoihin sekä paikkaperustaiseen ajatteluun. Osallisuuden käytäntöjen kehittäminen tehdään yhteistyössä Suomen Setlementtiliito ry:n Uusi paikallisuus -hankkeen kanssa.

Aluetieteen opiskelijat kertovat kokemuksistaan kenttäkurssilta päätöstilaisuudessa torstaina 21.3.2013 klo 15.00. Paikkana on Vaasan yliopisto, päärakennus Tervahovi, D103. Tilaisuus on avoin kaikille.