Muistathan ostaa lukuvuoden 2019-2020 liikuntatarran

Ilmainen liikuntapalveluiden vuorojen kahden viikon mittainen kokeilujakso on päättynyt.
liikuntapalveluiden logo

Muistathan lunastaa lukuvuoden 2019-2020 liikuntatarrasi ylioppilaskunnan palvelutoimistolta!

Opiskelijoiden liikuntatarran hinta on 30 €/lukukausi tai 50 €/lukuvuosi. Opiskelijoiden tarraan ovat oikeutettuja kaikki Vaasan yliopiston perus- ja jatkotutkinto-opiskelijat, jotka ovat maksaneet VYY:n lukuvuoden 2019–2020 jäsenmaksun.

Tarra liimataan opiskelijakorttiin tai erilliseen maksuttomaan liikuntakorttiin, jonka saat tarran ostamisen yhteydessä. Tarran voit lunastaa joko pankki- tai luottokortilla.

Kampuksen kahvakuulatreenit kutsuvat sinua!

Tiistaisin ja torstaisin klo 16.15–17.00 järjestetään ulkoilmatreenit kampuksen nurmikentällä. Ota oma kahvakuula mukaan. Mikäli tarvitset kahvakuulaa lainaksi, ole yhteydessä ajoissa yhteydessä liikuntakoordinaattoriin (liikunta@uwasa.fi, 029 449 8555).

Tutustu tarjontaan liikuntapalveluiden verkkosivuilla

Liikuntapalveluiden verkkosivuilta löydät tarkemmat tiedot liikuntapalveluiden tarjonnasta, vuorojen aikatauluista ja paikoista sekä yhteistyökumppaneiden eduista. Sivuilla on myös tietoa mm. uimahallin alennetuista kertamaksuista sekä Wasa Sports Clubilla käyttöön otettavasta asiakaskortista ja ohjeet sen tilaamiseen.