Marcus Wallenbergin Liiketaloudellinen Tutkimussäätiö lahjoitti 40 000 euroa yliopistolle

Marcus Wallenbergin Liiketaloudellinen Tutkimussäätiö on lahjoittanut 40 000 euroa Vaasan yliopistolle, kohdennettuna erityisesti kauppatieteelliselle koulutusalalle.

– Lahjoituksellaan Marcus Wallenbergin säätiö haluaa tukea Vaasan yliopiston kauppatieteellistä koulutus- ja tutkimustoimintaa, jossa nimenomaan johtaminen on yhtenä strategisena painopistealueena, kertoo Marcus Wallenbergin Liiketaloudellisen Tutkimussäätiön asiamies Stefan von Knorring.

– Vaasan yliopisto on erittäin otettu siitä, että Marcus Wallenbergin Liiketaloudellinen Tutkimussäätiö haluaa tukea yliopistomme kauppatieteen koulutusta ja tutkimusta. Tämä lahjoitus on erittäin merkittävä meneillään olevassa varainhankintakampanjassamme ja olemme siitä todella kiitollisia, sanoo yliopiston yhteyspäällikkö Mika Palosaari.

Valtio tukee yliopistojen varainhankintaa myöntämällä jopa kolminkertaisen vastinrahan yliopiston keräämää yksityistä pääomaa vastaan. Vaasan yliopiston varainhankinta päättyy 30.6.2017.

Lisätietoja: Yhteyspäällikkö Mika Palosaari, Vaasan yliopisto, p. 029 449 8522

Yliopistojen varainhankintakampanja

• Varainhankintakampanja valtakunnallisesti käynnissä 11/2014–6/2017
  • Yritykset, yhteisöt ja yksityishenkilöt voivat osallistua