LUMATIKKA-täydennyskoulutus opettajille keväällä 2022

LUMATIKKA
Opettaja, tervetuloa kevään 2022 maksuttomaan LUMATIKKA-täydennyskoulutukseen kehittämään matematiikan opetusta yhdessä kollegoiden ja kouluttajien kanssa!

Koulutus on suunnattu opettajille varhaiskasvatuksesta toiselle asteelle. Kevään LUMATIKKA-kurssien  ennakkoilmoittautuminen on käynnissä 23.1. asti.  Kevään verkko-opinnot ovat käynnissä 31.1.–8.5.2022. Kurssialueisiin pääsee tutustumaan viikkoa ennen opintojen alkua. Tervetuloa mukaan!

Lumatikasta sanottua: “Suuri KIITOS mahtavasta koulutuksesta. Koen, että koulutus on antanut paljon konkreettisia välineitä ja myös teoriatietoa, jota olen kaivannut opetuksen tueksi.”

Lue lisää koulutuksesta ja ilmoittaudu kevään kursseille su 23.1. mennessä täältä: lumatikka.luma.fi.

#LUMATIKKA on @lumasuomi-verkoston järjestämä hanke, jota Opetushallitus rahoittaa.

Tietolaatikko

LUMATIKKA on täydennyskoulutusohjelma matematiikan parissa työskenteleville varhaiskasvatuksen, esiopetuksen, perusopetuksen ja toisen asteen opettajille. Koulutuksen oppijalähtöiset, toiminnalliset ja konkreettiset sisällöt auttavat herättämään ja kasvattamaan oppijoittesi matikkainnostusta! Koulutus tarjoaa opetusalan asiantuntijoiden tuottaman tuoreen, tutkimusperusteisen tiedon oman opetuksesi kehittämisen tueksi.