LUMA-keskus Pohjanmaan Sphero-robottipallokiertue alkaa syyskuussa - ilmoita oppimisyhteisösi mukaan. HUOM! Paikat ovat täynnä.

Sphero-robottipallosalkku
Kaipaako koulunne innostusta ja rohkaisua robotiikan opettamiseen? Onko vierailumahdollisuudet Vaasan yliopistolle rajalliset esimerkiksi pitkien välimatkojen vuoksi? Haluamme tarjoamme teille mahdollisuuden kutsua meidät vetämään oppitunnin Sphero-robottipalloilla koulullesi. Tutustutaan robotiikkaan yhdessä! HUOM! Paikat ovat täynnä.

Paljon suosiota viime syksynä saanut Sphero-robottipallokiertue maakunnan kouluille starttaa syyskuussa! Pyydä meidät vierailulle koulullesi vetämään tunti graafisen ohjelmoinnin ja robotiikan parissa. Katso tarkemmat tiedot kiertueesta ja varattavissa olevista aamupäivistä.

Ilmoittautuminen vierailukouluksi alkaa 17.8.2020 ja päättyy 4.9.2020 tai kun paikat ovat täynnä. Palaamme ilmoittautuneisiin viimeistään loppuviikosta viikolla 36.

HUOM! Paikat ovat täynnä.