LUMA-keskus Pohjanmaan avoimet ovet tiistaina 22.8.

Image
Vaasan yliopiston opiskelija! Haluaisitko tehdä töitä tiedekasvatuksen parissa ja edesauttaa lasten ja nuorten kiinnostusta luonnontieteitä, matematiikkaa ja teknologiaa kohtaan? Tiesitkö, että voit saada työskentelystä opintopisteitä?

Kutsumme sinut tutustumaan Vaasan yliopiston LUMA-keskus Pohjanmaan toimintaan avoimissa ovissamme Technobothniassa, SAGA-tiedeluokassa.

Vaasan yliopiston LUMA-keskus Pohjanmaa avaa lukuvuoden 2023–2024 avoimilla ovilla SAGA-tiedeluokassa ti 22.8.2023 klo 12–15. Tervetuloa tutustumaan syksyn 2023 tarjolla olevaan ohjelmaan ja LUMA-keskus Pohjanmaan toimintaan. Tulevan syksyn painopisteenämme on vahvasti opettajien ja kasvattajien täydennyskoulutus. Tule tutustumaan ja valitse itsellesi mielenkiintoinen sisältö!

Tule poikkeamaan, kun sinulle sopii! SAGA-tiedeluokka sijaitsee Palosaaren kampusalueella, Technobothnia-rakennuksessa, luokassa TF4111. Osoite: Puuvillakuja 3, 65200 Vaasa. Technobothnian aulasta on opastus luokkaan.

Lisätietoja tapahtumasta.