Liikuntapalvelut käynnistyvät 4.9.2023

Image

Vaasan yliopiston syksyn 2023 liikuntapalveluiden vuorot alkavat maanantaina 4.9.2023. Liikuntapalveluiden vuorot ovat auki ilman liikuntatarraa 4.9.-30.9.2023. Wasa Sports Clubin palvelut ovat auki opiskelijoille ilman liikuntatarraa aina 30.9.2022 asti yliopistin ajoilla.

Syksyn liikuntatarran hinta on Vaasan yliopiston opiskelijoille 30 €. Tarran voi ostaa Vaasan yliopiston suljetusta verkkokaupasta.

Liikuntapalveluiden lajivalikoimaan kuuluu mm. ryhmäliikuntaa, eri palloilulajeja ja kattava kuntosalimahdollisuus. Liikuntatarralla saat myös alennusta eri liikuntapalvelutuottajien kertakäyntimaksuista Vaasan alueella. Liikuntatarran myötä voit osallistua eri palvelutuottajien kursseille joko ilmaiseksi tai alennettuun hintaan lukukauden aikana.

Liikuntavuoroille voi osallistua, vaikka et olisikaan harrastanut lajia aikaisemmin. Liikuntatarralla voit osallistua myös useille Åbo Akademin tuottamille liikuntavuoroille. Vuorot löytyvät liikuntakalenterista 31.8.2023.

Lisätietoja liikuntapalveluiden verkkosivuilta