Liikuntapalveluiden vuorot aukeavat 7.9.

Liikuntapalvelut tarjoaa Covid-19-tilanteesta huolimatta palveluitaan yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle myös syksyllä 2020.
Vaasan yliopiston liikuntapalvelut - University of Vaasa Sports Services

Liikuntapalvelut seuraa jatkuvasti sekä yliopiston omia että kansallisia ohjeistuksia ja mukauttaa tarvittaessa toimintaa niiden mukaan.

Liikuntatarraa myydään aluksi vain syyslukukaudelle ja sen hinta on alempi kuin viime vuonna. Lukukauden hinnat ovat opiskelijoille 20 €, henkilökunnalle 25 € ja muille (HY:n oikeustieteellisen tiedekunnan opiskelijat ja henkilökunta, VYY:n henkilökunta) 30 €.

Opiskelijoiden tarraan ovat oikeutettuja kaikki Vaasan yliopiston perus- ja jatkotutkinto-opiskelijat, jotka ovat maksaneet VYY:n syyslukukauden 2020 jäsenmaksun. Liikuntatarraa myydään VYY:n palvelutoimistolta sen aukioloaikoina. Maksuvälineenä toimivat pankki- tai luottokortti.

Syyslukukauden liikuntavuorot ovat voimassa 7.9.-13.12.2020. Ensimmäiset 2 viikkoa voit tutustua liikuntapalveluiden tarjontaan veloituksetta opiskelijakorttia näyttämällä. 21.9.2020 alkaen voit osallistua vuoroille vain voimassaolevaa liikuntatarraa näyttämällä.

Viime vuoden tapaan liikuntapalvelut tarjoaa kuntosalipalveluita Wasa Sports Clubilla ma-to klo 13.30-17.30 ja ohjatun ryhmäliikuntatunnin keskiviikkoisin klo 16.30-17.30. Liikuntapalvelut ei järjestä syksyllä 2020 palloilulajeja, joissa lähikontakteja ei voida välttää ja jotka järjestetään sisätiloissa (mm. koripallo ja salibandy). Tämän lisäksi emme järjestä myöskään kamppailutuntia.

Voidaksemme säilyttää turvavälit myös ryhmäliikuntatunnit Domus Bothnicalla järjestetään aikaisempaa tiukemmin henkilörajoituksin (maks. 10 hlö/tunti). Yhteiskäytössä olevat liikuntavälineet Domus Bothnicalla on desinfioitu. Yhteiskäytössä olevat välineet tulee puhdistaa ennen tuntia ja sen jälkeen. Ethän osallistu liikuntavuoroille sairaana.

Lisätietoja löydät liikuntapalveluiden verkkosivuilta

Turvallista syksyä!