Liikesivistysrahastolta apurahoja kauppatieteellisen alan tutkijoille

Liikesivistysrahasto on myöntänyt 15. huhtikuuta apurahoja yliopiston kauppatieteellisen tiedekunnan tutkijoille. 8 000 euron tutkimusapurahan ovat saaneet laskentatoimen ja rahoituksen alan tutkijat KTM Emilia Peni tutkimukseen Naisjohtajuuden vaikutus yrityksen taloudelliseen tilanteeseen ja tilinpäätöksen laatuun sekä professori Sami Vähämaa tutkimukseen Naiset ja corporate governance.

Pienempiä apurahoja ovat saaneet MSc Aminah Nalikka, KTM Jenniina Halkoaho, yliassistentti Kim Ittonen sekä KTM Charlotta Sirén. Lisäksi apurahaa on myönnetty johtamisen yksikölle kauppatieteelliseen tiedekuntaan ja yliopistopalveluiden kansainväliset asiat -yksikölle.

Liikesivistysrahasto on suomalaisten liikemiesten vuonna 1919 perustama yhdistys. Se tukee kauppatieteellistä tutkimusta ja koulutusta ensisijaisesti apurahoin. Noin puolet apurahoista myönnetään erikoisrahastoista.

Lisätietoja Liikesivistysrahastosta: