Kisailua, luentoja ja tietoa kansainvälisestä liikkuvuudesta – EUNICE-viikot 2022

Image
EUNICE-viikkoja vietetään loka- ja marraskuussa. Ota osaa monipuoliseen ohjelmaan!

EUNICE-viikot järjestetään 20.10.–22.11.2022. Luvassa on seitsemän eurooppalaisen yliopiston järjestämiä turnauksia, kulttuuriohjelmaa, luentoja ja kansainvälisen liikkuvuuden foorumeita. Viikkojen teemana on monikulttuurisen osaamisen lisääminen eurooppalaisen tulevaisuuden rakentamiseksi.

Tapahtumia järjestetään sekä verkossa että hybriditilaisuuksina. Jos haluat seurata tilaisuuksia verkossa, ilmoittaudu EUNICE-verkostoyliopiston sivuilla.

Verkostoyliopiston kisat lokakuussa

• shakkiturnaus verkossa 20. lokakuuta
  • lentopalloturnaus 23–28. lokakuuta.

Molempiin kisoihin osallistuu opiskelijoita myös Vaasan yliopistosta!

EUNICE-päivät marraskuusssa

• luentoja tiistai-iltaisin
  • kulttuuriohjelmaa torstai-iltaisin.

Kansainvälisen liikkuvuuden foorumit

• opiskelijoille 9. marraskuuta
  • henkilökunnalle 16. marraskuuta.

Tarkempaan ohjelmaan ja ilmoittautumiseen. Huomaathan, että aikataulu on ilmoitettu Keski-Euroopan ajassa, eli tilaisuudet alkavat tuntia myöhemmin Suomen ajassa.

Tietolaatikko

Vaasan yliopisto on osa EUNICE-verkostoyliopistoa

EUNICE vahvistaa koulutusta, tutkimusta ja koulutusta tarjoamalla:

• kansainvälistymismahdollisuuksia opiskelijoille ja henkilökunnalle
  • laadukkaita verkko-opintoja
  • yhteistyömahdollisuuksia eurooppalaisen liike-elämän kanssa, uusia ideoita ja vertaisoppimista sekä laajan tutkimuksen infrastruktuurin.