Kevään 2023 liikuntavuorot päättyvät 30.4.

Kevään liikuntavuorot päättyvät sunnuntaina 30.4.

Uimahallin , Tennis Center Vaasan , Wasa UPin sekä Padel X Vaasan kertakäyntien subventointi jatkuu kesän yli heidän aukiolojen mukaan. Subventointia hyödyntääksesi tarvitset syksyn 2023 liikuntatarran. Syksyn 2023 liikuntatarran myynti alkaa yliopiston verkkokaupan kautta 5.5.

Syksyn 2023 liikuntatarran ostaneilla on mahdollisuus käyttää WSC:n palveluita myös 2.5-31.8.2023.

Mikäli olet käyttänyt WSC:n palveluita jo keväällä, käythän WSC:llä kalibroimassa kulkulupasi, jotta se toimii läpi kesän. Mikäli et ole jatkamassa opiskelijana Vaasassa muistathan käydä palauttamassa magneettinen kulkulupasi WSClle.

WSC:n palvelut kesällä 2023:

• Voit käyttää kuntosalia tiistaisin ja torstaisin klo 10.00-20.00 aikana vapaasti.
  • Voit osallistua tiistaisin & torstaisin Wasa Sports Gymin ohjattuihin ryhmäliikuntatunneille klo 10.00-20.00.

Kuljethan ryhmäliikuntatunneille vain pääsisäänkäynnin kautta. Muista myös varata paikka ryhmäliikuntatunnille WSC-kalenterin kautta. Muista tarvittaessa perua varauksesi viimeistään 60 min ennen tunnin alkua.

Liikuntapalvelut alkavat syksyllä 4.9.2023.

Hyvää kesää!