Kauppatieteellinen tiedekunta arvioitu kansainvälisesti laadukkaaksi

Vaasan yliopiston kauppatieteellinen tiedekunta sijoittui 85:ksi vuoden 2013 Eduniversal Worldwide Business Schools Rankingin kolmosluokassa Excellent Business Schools. Tähän luokkaan on hyväksytty arvioinnin perusteella lähes 400 kauppatieteellistä yksikköä ympäri maailmaa.

Sijoitus Excellent Business Schools -luokkaan edellyttää esimerkiksi vahvoja kansainvälisiä suhteita sekä koulutuksen akkreditointeja eli ulkopuolisten arvioijien tekemiä laatuarviointeja.

Eduniversal-ranking listaa 1000 maailman parasta kauppakorkeakoulua. Arvioinnin tekee kansainvälinen tieteellinen komitea. Arvioinnit perustuvat maailman 1000 parhaan kauppakorkeakoulun dekaanien vertaisarviointiin. Mukana on yli 150 maata.