Karanteenissa oleville opiskelijoille ruoka-apua

Vaasan ammattikorkeakoulun opiskelijakunta (VAMOK) sekä Vaasan yliopiston ylioppilaskunta (VYY) ovat avanneet karanteeniverkkokaupan hyödyntäen VYY:n valmista verkkokauppapohjaa. Ylioppilas- ja opiskelijakunta ovat kehittäneet korona-ajan ruokapaketteja, joita karanteenissa olevat opiskelijat voivat tilata kotiovelleen, mikäli he tarvitsevat apua karanteeniajan ruokahankinnoissa.

Ylioppilas- ja opiskelijakunta ideoivat kaksi erilaista ruokapakettia: kasvis- ja kalavaihtoehdon. Ruokien toimitus tapahtuu vapaaehtoisten avulla, joita organisaatiot järjestävät.

Löydät lisätietoa pakettien sisällöistä karanteeniverkkokaupasta.

Ensimmäiset toimitukset tapahtuvat keskiviikkona 7.10., jolloin toimitetaan tiistaina 6.10. tehdyt tilaukset.

Näin saat ruoan kotiasi:

1. Mene osoitteeseen https://vyy.selz.com

2. Tutki karanteeniverkkokaupasta kumman ruokapaketin haluat.

3. Lisää haluamasi paketti ostoskoriin.

4. Siirry kassalle, täytä yhteystietosi ja siirry maksamaan. Maksutapoina verkkopankkimaksu sekä Klarna.

5. Tilauksesi on nyt meidän tiedossa.

6. Toimitamme ruokapaketin kotiovellesi klo 12-14 välisenä aikana ilman kontaktia.

Käytäthän palvelua vain jos olet karanteenissa, jotta ylioppilas- ja opiskelijakunta saavat käytettyä resurssinsa apua tarvitseville!

Mikäli sinulla on ruokavalio, johon paketti ei vastaa tai sinulla on taloudellisia vaikeuksia, ole yhteydessä karanteeniapu@vyy.fi.