Kaksikielinen Avaruusseikkailu -tiedekerho SAGA -tiedeluokassa kesäkuussa

avaruus
Avaruudessa on planeettoja, satelliitteja, meteoriitteja ja avaruusötököitä, vai onko? I rymden finns det planeter, satelliter, meteoriter och rymdvarelser, eller hur var det nu igen?

LUMA-keskus Pohjanmaa ja Skolresurs kutsuvat 1-3 -luokkalaisia kaksikieliseen Avaruusseikkailu -tiedekerhoon tutkimaan avaruutta. Kielikylpy-periaatteella toteuttavassa maksuttomassa kerhossa lapset pääsevät muun muassa tutustumaan satelliitteihin, avaruuspeliin ja luomaan mielikuvituksellisen avaruusötökän. Kolmen päivän seikkailu avaruudessa voi alkaa!

Avaruusseikkailu -tiedekerho

Päivänmäärä: ti 6.6. -  to 8.6.2023

Aika: klo 9-12

Paikka: SAGA-tiedeluokka, Technobothnia, Vaasan yliopisto

Huom! Kerho on täynnä.

Ilmoittautuminen kerhoon aukeaa ma 24.4. klo 7.30 tästä: https://link.webropolsurveys.com/S/97118E628379FBB1

Kerhoon mahtuu 15 kerholaista ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Jokainen kerholainen vastaa omasta vakuutuksesta. Ilmoittautuneille lähetetään erikseen lisätiedot ja vahvistus kerhosta noin viikkoa ennen kerhon alkamista.

______________________________________________________________________________________________________

LUMA-center Pohjanmaa och Skolresurs erbjuder elever i ÅK 1–3 möjligheten att komma med på den tvåspråkiga vetenskapsklubben Rymdäventyret. I denna kostnadsfria klubb får barnen under tre dagar bland annat bekanta sig med satelliter, rymdspel och skapa fantasifulla rymdvarelser. Välkomna med på Rymdäventyret!

Vetenskapsklubben Rymdäventyret

Datum: ti 6.6 – to 8.6.2023

Tid: kl. 9-12

Plats: SAGA-vetenskapsklass, Technobothnia, Vasa universitet

Anmälan till klubben öppnas den 24.4. kl. 7.30 via denna länk: https://link.webropolsurveys.com/S/97118E628379FBB1 .

Maxantalet deltagare är 15, och platserna fylls enligt anmälningsordningen. Alla deltagare står själva för sin försäkring. Mer information skickas ut till de anmälda ungefär en vecka innan klubbstarten.

Lisätietoa antavat:

suomeksi: Hanna Hankaniemi, hanna.hankaniemi@uwasa.fi , +358 29 449 8753