Johtamisen pro graduun perustuvalle artikkelille tunnustusta

Vaasan yliopiston johtamisen yksikön opiskelija Anna Gromov ja hänen graduohjaajansa Tiina Brandt ovat saaneet Liiketaloudellisen aikakauskirjan vuoden 2011 palkinnon artikkelistaan Transformationaalinen johtajuus muutoksessa. Artikkeli perustuu Gromovin pro gradu -tutkielmaan. Palkinnon perusteena on tutkielman korkeatasoisuus.

Liiketaloudellinen aikakauskirja palkitsee vuosittain parhaan pro gradu -tutkielmaan perustuvan artikkelin 2000 eurolla. Kilpailun yhtenä ajatuksena on, että Suomessa harkittaisiin gradujen kirjoittamista suoraan artikkelimuotoon.

Liiketaloudellisen aikakauskirjan kilpailuun tarjottiin lukuisia artikkeleita. Vuoden 2011 aikana lehdessä julkaistiin vain Gromovin ja Brandtin artikkeli.