Johtamisen perusopinnot Vaasan kesäyliopistossa

10.10. Yrityksen johtaminen -opintojaksolla käynnistyvässä opintokokonaisuudessa on vielä paikkoja vapaana.

Johtamisen pääaine antaa valmiuksia monenlaisiin tehtäviin yrityksissä ja julkisorganisaatioissa. Jos haluat ymmärtää yrityksen toimintaa mahdollisimman kokonaisvaltaisesti, haluat henkilöstöammattilaiseksi, toivot pääseväsi kansainvälisiin tehtäviin, tai haluat vaikkapa liiketalouden kouluttajaksi tai yrittäjäksi, johtamisen pääaine on sinulle hyvä valinta.

Jos olet motivoitunut toimimaan jossakin vaiheessa esimiesroolissa, saat johtamisen opinnoista hyvät lähtökohdat myös siihen. Se on hyvä valinta myös silloin, jos haluat pitää mahdollisimman monta ovea auki ja päättää vasta myöhemmin, minkälaiseen työhön lopulta tähtäät. Oppiaine antaa hyvät mahdollisuudet myös tutkijan uralle. Johtamisen valitseminen pääaineeksi ei välttämättä tarkoita sitä, että aikoisit ryhtyä heti Isoksi Johtajaksi, vaikka monista opiskelijoistamme on ennen pitkää sellaisiakin tullut.

Opintojen rakenne:

Johtamisen perusopinnot, syksy 2014 - kevät 2015, R, MM, 26 op
ayJOHT1010    Yrityksen johtaminen, 7 op (aloitus 10.10.)
ayJOHT2019    Henkilöstöjohtaminen, 7 op
ayJOHT2020    Strateginen johtaminen, 7 op
ayLIIK1102    Yrityksen liiketoimintasuunnitelma, 5 op

Ilmoittaudu ja varmista paikkasi kurssilla.

Hintatiedot ja ilmoittautuminen Vaasan kesäyliopistoon:

Katso myös muut Vaasan kesäyliopiston kautta tarjottavat opinnot: /fi/sites/open/opintotarjonta/vaasa/vaasakesayo/

Tutustu myös muiden yhteistyöoppilaitostemme opintoihin:
/fi/sites/open/opintotarjonta/muualla/