Johtamisen opintoja Helsingissä

Syksystä 2013 alkaen osa Vaasan yliopiston avoimen yliopiston opetuksesta viedään Helsinkiin. Lukuvuonna 2013-14 tarjolla ovat johtamisen perusopinnot, 26 op.

Johtamisen perusopinnot on mahdollista opiskella monimuoto-opintoina tai kokonaan verkossa. Monimuoto-opetuksen lähijaksot järjestetään Helsingin yliopiston tiloissa.

Opetuksesta perittävä hinta on 10€/opintopiste.

Opintotarjontamme Helsingissä

Tutustu opintotarjontaamme Helsingissä

JOHTAMINEN JA ORGANISAATIOT

Johtamisen perusopinnot, syksy 2013 - kevät 2014, R,  VO,  MM, 26 op
(samanaikaisesti sekä verkko- että monimuoto-opetuksena)
tee ilmoittautuminen
ayJOHT1010    Yrityksen johtaminen, VO, MM, 7 op tee ilmoittautuminen
ayJOHT2019    Henkilöstöjohtaminen, VO, MM, 7 op tee ilmoittautuminen
ayJOHT2020    Strateginen johtaminen, VO, MM, 7 op tee ilmoittautuminen
ayLIIK1102    Yrityksen liiketoimintasuunnitelma, VO, MM, 5 op tee ilmoittautuminen

Luennot toteutetaan samanaikaisesti Helsingissä luentosalissa että verkon välityksellä jaettuna. Osallistuminen edellyttää siis läsnäoloa tietokoneen äärellä (tai Helsingin luokkahuoneessa) luentojen ajankohtina. Luentoja ei tallenneta myöhemmin katsottavaksi.

Ilmoittautuminen opintoihin

Ilmoittaudu opintoihin ilmoittautumisjärjestelmä ILPAssa: