Itseopiskelutilat kampuksella

Itseopiskelutilat kampuksella - Self study spaces on campus
Haluatko opiskella kampuksella illalla tai etsitkö itseopiskelutilaa luentojen välissä?

Tervahovi- ja Fabriikki-rakennusten kaikki opetustilat ovat opiskelijoiden käytettävissä itseopiskelutiloina. Lisäksi kampuksella on itsenäiseen opiskeluun tarkoitettuja opiskelijoiden itseopiskelu- ja ryhmätyötiloja.

Kaikki Tervahovin opetustilat ovat opiskelijoiden käytettävissä itseopiskelutiloina ma–pe klo 8.00–20.45 ja Fabriikin tilat ma–pe klo 8.00–18.00 silloin, kun niissä ei ole luentoja, muuta opetusta tai tapahtumia.

Lisäksi Tervahovin itseopiskelukäytävällä Mathildan aulan vieressä on 2 ryhmätyötilaa ja 3 itseopiskelutilaa. Tervahovin 1. kerroksessa sijaitsee viidestä salista ja opiskelijoiden oleskelualueesta koostuva ns. oppimisympäristötila.

Tiedekirjasto Tritoniassa on n. 200 lukupaikkaa, jotka ovat opiskelijoiden vapaasti käytettävissä kirjaston aukioloaikana. Lisäksi kirjastossa on 7 ryhmätyöskentelytilaa, jotka varataan etukäteen kirjastokortilla korkeintaan 2 tunniksi. Hiljainen lukusali L220 sijaitsee kirjaston 2. kerroksessa, joka on kokonaisuudessaan opiskelijoille tarkoitettua työskentely- ja oleskelutilaa.

Vaasan yliopiston opiskelijoilla on myös mahdollisuus hankkia kulkuavain, jolla tiedekirjasto Tritonian tiloja voi käyttää kirjaston aukioloaikojen ulkopuolella.

Lisätietoja itseopiskelutiloista, tietokoneluokista ja kopiokoneista sekä mm. tilojen numeroinnista löydät Opiskelijat-verkkosivuilta kohdasta Tilat.

Lisätietoja kirjaston tiloista löydät Tritonian verkkosivuilta kohdasta Palvelut > Tilat.