International day -infopäivä opiskelusta ja harjoittelusta ulkomailla 25.09.2018

International Day.jpg

Päivän aikana järjestetään 30 min infotilaisuuksia aamu- ja iltapäivällä eri mahdollisuuksista ulkomailla opiskeluun ja harjoitteluun. Freemover-vaihtoja tarjoavat yritykset ovat myös tavattavissa lounasaikaan Tritonian aulassa ja Mathildan aulassa esitellään Vaasan yliopiston omia vaihtokohteita.

Vaasan yliopiston Liikkuvuuspalvelut järjestää tiistaina 25.09.2018 International day -infopäivän.

Löydät päivän tarkan ohjelman Facebookista