Ilmoittautuminen LUMA-päiville 2022 on nyt auki!

LUMA-päivät
Mitkä LUMA-päivät?
LUMA-päivät on koulutustapahtuma kaikille LUMA-aineiden (matematiikka, luonnontieteet, ympäristöoppi ja teknologia) opetuksesta kiinnostuneille koulutusasteesta riippumatta. Osallistuminen on maksutonta, mutta ilmoittautuminen kannattaa, jotta varmistat pääsysi haluamiisi työpajoihin. Järjestämme ohjelmaa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Tervetuloa Aalto-yliopistoon ma 13.6.– ti 14.6.2022 kuulemaan kiinnostavia puheenvuoroja, osallistumaan tiedekasvatukseen virittäviin työpajoihin sekä tapaamana muita opettajia. Tarjoamme monipuolista ohjelmaa teemalla Tulevaisuuden tekijät – tiedettä, taidetta, teknologiaa ja taloutta. Pääset myös kurkistamaan Aalto-yliopistossa tehtävään tuoreimpaan tutkimukseen esimerkiksi vierailukäyntien muodossa.

Lue lisää ja ilmoittaudu nyt