Ilmoittaudu nyt Global Studies -kesäkurssille Espanjassa!

Image
Kiinnostaako kansainvälisyys? Opi aiheesta lisää kesäkurssilla Espanjassa heinäkuussa! Introduction to Global Studies -kurssille osallistuu opiskelijoita ympäri Eurooppaa.

EUNICE-verkosto tarjoaa kolmen opintopisteen Introduction to Global Studies -kurssin 3.–14. heinäkuuta Santanderissa, Espanjassa. Kurssin aikana opit miten globalisaatio vaikuttaa esimerkiksi liiketalouteen, kulttuuriin ja kestävään kehitykseen. Ennen lähiopiskelujaksoa Espanjassa aiheeseen perehdytään verkkotehtävien avulla ennakkoon.

Kurssille voivat hakea Vaasan yliopiston kokoaikaiset tutkinto-opiskelijat, jotka osaavat englantia vähintään B2-tasoisesti. Paikkoja on rajattu määrä. Kurssille valitut voivat hakea Erasmus+-rahoitusta.

Ilmoittaudu mukaan 26.4.2023 mennessä.

Lisätietoa

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Jonas Weissmanteliin, jonas.weissmantel(at)uwasa.fi (englanniksi).

Katso tunnelmia viime vuoden kurssista videolta.

Tietolaatikko

EUNICE, the European University for Customised Education

EUNICE-verkosto tarjoaa opiskelijoille ja henkilökunnalle monenlaisia tapoja hankkia kansainvälistä kokemusta. Vaasan yliopiston lisäksi verkostoon kuuluu: