Ilahduta läheistäsi hyödyllisellä lahjalla - tilaa avoimen yliopiston lahjakortti

Ilahduta ystävääsi tai sukulaistasi avoimen yliopiston lahjakortilla.

Mikä?

Avoimen yliopiston lahjakortin voi tilata avoimen yliopiston opintoihin haluamalleen summalle

• Lahjakortin arvo voi olla esimerkiksi 26 euroa, joka on 2 opintopisteen kurssimaksun hinta (13 €/opintopiste).

Lahjakortti on voimassa seuraavan lukuvuoden loppuun, eli jos lahjakortti tilataan esimerkiksi marraskuussa 2015 tai maaliskuussa 2016, lahjakortti on voimassa lukuvuoden 2016-2017 loppuun (31.7.2017 asti).

Lahjakortin vastaanottaja voi käyttää lahjakortin sen voimassaoloaikana mihin tahansa lahjakortin arvoiseen tai sitä kalliimpaan opintojaksoon tai -kokonaisuuteen Vaasan yliopiston avoimessa yliopistossa (ylimenevä summa laskutetaan erikseen).

Kenelle?

Avoimen yliopiston opinnot sopivat esimerkiksi

• työssä käyvälle
  • työttömälle
  • kotityötä tekevälle
  • eläkeläiselle
  • tutkintotavoitteisesti opiskelevalle (Avoimen väylät)
  • koulutuspaikkaa hakevalle
  • yliopiston, ammattikorkeakoulun tai muun oppilaitoksen opiskelijalle
  • lukiolaiselle tai ylioppilaalle.

Miten?

Tilaa lahjakortti ystävällesi verkkosivuiltamme löytyvällä lahjakortin tilauslomakkeella.