Ikääntyvien yliopiston syksyn 2020 luentosarja verkossa ilmaiseksi

Eläkeläispariskunta kävelyllä
Ikääntyvien yliopiston syksyn 2020 luentosarja pidetään loka-joulukuussa verkon välityksellä ilmaiseksi

Virkistävä syksy 2020: avoimet ja ilmaiset verkkoluennot

Ikääntyvien yliopiston syksyn 2020 luentosarja järjestetään loka-joulukuussa kokonaan verkon välityksellä. Luentoihin voi siten osallistua turvallisesti etänä: omalla tietokoneella, tabletilla tai vaikka kännykällä. Tänä syksynä koko luentosarjaan voi osallistua ilmaiseksi.

Ikääntyvien yliopiston opetus on avointa kaikille riippumatta pohjakoulutuksesta tai ammattitaustasta. Opiskelu on suunnattu erityisesti ikääntyville, mutta mukaan voivat tulla kaikki elinikäisestä oppimisesta ja ajankohtaisesta tiedosta kiinnostuneet.

Syksyn 2020 luentosarjassa käsitellään mm. geriatrian näkökulmia koronaan, murteiden merkitystä, Yhdysvaltojen ominaispiirteitä, eläinten viestintäkeinoja sekä luovan laiskuuden ja hitaan elämän teemoja.

Loka-joulukuun aikana järjestettävästä luentosarjasta sekä ilmoittautumisesta voit lukea lisää täältä.