Hankintaosaaminen ja yrittäjyys hyvinvointipalveluissa alkaa 5.3.

Opintojakso järjestetään ainoastaan joka toinen lukuvuosi. Seuraava mahdollisuus aloittaa kurssi on 5.3.2015, joten tee ilmoittautuminen nopeasti.

Kurssi järjestetään yhdessä yliopiston oppiaineen kanssa järjestettävänä Y-kurssina, eli Vaasan yliopiston tutkinto-opiskelijoille opintojakso on maksuton.

Osaamistavoite: Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa analysoida sosiaali- ja terveyspalvelujen yrittäjyyttä, arvioida sen yhteiskunnallista perustaa sekä toteuttaa hankintaosaamisen muotoja ja toimintatapoja.

Ydinaines: Opintojakson käytyään opiskelijalla on perustiedot sosiaali- ja terveysalan liiketoiminta- ja hankintaosaamisesta sekä yrityksen perustamiseen liittyvistä erityispiirteistä. Opintojakson tehtävät sijoittuvat Moodle -oppimisympäristöön.

Tutustu opintojaksokuvaukseen

Ilmoittautuminen

Tee ilmoittautuminen ILPAssa (opintokohde on jo valmiiksi haettuna).

HUOM! Vaasan yliopiston tutkinto-opiskelijat ilmoittautuvat opintojaksolle ainoastaan WebOodissa (SOTE2011).