Haetaan valvojia Vaasan yliopiston valintakokeisiin

Hakijapalvelut hakee valvojia Vaasan yliopiston valintakokeisiin 28.5. - 5.6.

Vaasan yliopiston vuoden 2019 valintakokeet järjestetään touko-kesäkuussa. Hakijapalvelut etsii valintakoevalvojia seuraaviin koetilaisuuksiin:

Diplomi-insinöörikoulutus

Tiistai 28.5. klo 10-14

Hallintotieteet

Keskiviikko 29.5. klo 12-16

Tuotantotalous ja tietojärjestelmätiede sekä viestintätieteet

Maanantai 3.6. klo 12-16

Kauppatieteet

Keskiviikko 5.6. klo 12-15

Valvojien toivotaan olevan käytettävissä noin puoli tuntia ennen koetta ja kokeen jälkeen. Lisäksi tarvitaan valvojia, jotka ovat valmiita valvomaan hakijoita, joille on myönnetty lisäaika kokeeseen (1-2 tuntia yllä mainittujen koeaikojen lisäksi). Koetilaisuuksissa  valvojat huolehtivat kokeiden alkutoimenpiteistä ja hakijoiden ohjeistuksesta sekä aktiivisesta kokeen valvomisesta. Lisäksi valvojat ottavat koevastaukset vastaan ja tarkistavat hakijoiden henkilöllisyyden.

Valvojia tarvitaan 3.6. Vaasan lisäksi Tampereella (Tampereen yliopistolla), Oulussa (Linnanmaan yliopistoalueella) ja Espoossa (Aalto-yliopistolla Otaniemessä) pidettäviin koetilaisuuksiin. Jos olet kiinnostunut valvonnasta muilla paikkakunnilla, ilmoita asiasta erikseen.

Kaikille valvojille järjestetään koulutusta toukokuun aikana.

Muille kuin Vaasan yliopiston hallintohenkilökuntaan kuuluville valvojille maksetaan valvonnasta palkkio, 13€/tunti. Palkkiota maksetaan valintakoeajalta + yhdeltä tunnilta koeajan lisäksi. Muilla paikkakunnilla valvoville maksetaan valvontapalkkion lisäksi matka- ja mahdolliset majoituskulut Vaasan yliopiston matkustussäännön mukaisesti.

Mikäli olet kiinnostunut valintakoevalvonnasta, ota yhteyttä hakijapalveluihin sähköpostitse (hakijapalvelut(at)uwasa.fi) viimeistään maanantaina 6.5.2019. Ilmoitathan viestissäsi mitkä valvontakoepäivät sinulle sopivat. Huomaathan, että et voi toimia valvojana, jos lähipiiristäsi joku osallistuu valintakokeeseen