Hae nyt sivuaineopintoihin FITech-verkostoyliopiston kautta

Vaasan yliopiston opiskelijana voit valita tutkintoosi yksittäisen kurssin tai kokonaisen sivuainemoduulin FITech-verkostoyliopiston tarjonnasta. Suuri osa opinnoista on verkko-opiskeltavia ja opiskelu on maksutonta.
FITecin logo

Tekniikan alan opintojen lisäksi tarjolla on myös MOOC-massakursseja ICT-alan peruskäsitteistöstä ja esimerkiksi Aalto yliopiston järjestämä monialainen International Design Business Management -sivuainekokonaisuus. IDBM-haku on käynnissä vielä perjantaihin 21.8. saakka.

Lue lisää FITechin IDBM-sivuilta. Hakuaika määräytyy kurssien alkamisen mukaan – muille syksyn opintojaksoille on vielä hyvin hakuaikaa. Tutustu opintotarjontaan ja hae opiskeluoikeutta FITech.io-sivuilla!

Vaasan yliopisto järjestää jälleen energiatekniikan 25 opintopisteen sivuainemoduulin FITechissä, johon myös Vaasan yliopiston tutkinto-opiskelijat voivat osallistua!

Opinnot ovat englanniksi ja pääosin verkossa. Ensimmäinen opintojakso, Marine and power plant engines, 5 op, alkaa 14.9. Katso kokonaisuus Pepistä. Oman yliopiston opintoihin ilmoittaudutaan suoraan WebOodissa.

FITech –for future tech talents