Filosofinen tiedekunta mukana edistämässä nuorten ja maahanmuuttajien osallisuutta

Vuoden 2012 lokakuun alussa järjestettiin Suomen ensimmäinen maahanmuuttajien kansalaisraati Euroopan kotouttamisrahaston SOLID VOICE -hankkeessa.

Hanke on Vaasan kaupungin, Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen, Vaasan yliopiston sosiaali- ja terveyshallintotieteen ja Pohjanmaan hyvinvointitutkimuksen ja osaamisen keskittymän eli ns. BoWer-verkoston yhteistyötä.

Lue lisää maahanmuuttajien kansalaisraadista SOLID Voice -blogista.

Vaasan seudun tulevaisuutta pohtiva nuorten kansalaisraati järjestettiin Vaasassa lokakuussa lopussa. Nuorten kansalaisraadin järjesti Vaasan kaupungin nuorisovaltuusto yhteistyössä Vaasan yliopiston filosofisen tiedekunnan, Pohjanmaan liiton, VASEK:n sekä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen kanssa.

Nuorten kansalaisraadista voit lukea lisää Citizen's Voice -blogista.