Executive Education: Uutiskirje kesän kynnyksellä

Kolme ihmistä pöydän ympärillä
Kesäkuun uutiskirjeessä esittelemme MBA-opinnot suorittaneen Vaasan keskussairaalan lasten vastuualuejohtajan, ylilääkäri Tarja Holmin. Lisäksi kerromme alkukesän tapahtumistamme ja yksittäisten koulutuspäivien tarjonnastamme.

"Vaasan yliopiston Executive Educationilla on hyvä maine ja tiesin, että osallistujia on useista eri viroista ja erilaisista työpaikoista. Monet osallistujat olivatkin jo meritoituneita johtajia omilla aloillaan ja olikin mielenkiintoista todeta, että heillä oli silti aivan samoja haasteita: tuottavuus, kustannukset, henkilöstöasiat ja oman työn hallinta. Sain opinnoista erityisesti hyötyä muutosjohtamiseen ja organisaation yhteisen suunnan selkeyttämiseen", Tarja Holm kertoo MBA-opinnoistaan. Lue koko juttu uutiskirjeestämme!

Koulutuspäällikkömme Maijastiina Jokitalo kirjoittaa blogissamme asiakasarvon merkityksestä. Lue kirjoitus Koulutusta, joka tuntuu -blogistamme.

Tutustu myös yksittäisten koulutuspäivien tarjontaan ja kesäkuun tapahtumiimme!

Koko Executive Education -tiimi toivottaa aurinkoista ja lämmintä kesää!

Eniten reaktioita tällä viikolla