EUNICE tarjoaa kansainvälisiä opintoja – vielä ehdit ilmoittautua

maapallo kädessä
EUNICE-verkostoyliopisto tarjoaa monipuolisia kansainvälisiä opintoja Vaasan yliopiston opiskelijoille. Osaan opintoja ilmoittautuminen päättyy jo 17.1.2022, mutta osaan ehdit ilmoittautua vielä keväälläkin.

Tarjonnassa on mm. seuraavat opintojaksot:

• International Relations 3 op (ilmoittautuminen päättyy 17.1.2022)
  • Cybersecurity 2 op (ilmoittautuminen päättyy 28.2.2022)
  • Sustainable Urban Planning and Building 6 op (ilmoittautuminen päättyy 17.1.2022)
  • What is science? 2 op (ilmoittautuminen päättyy 30.1.2022)

Tee tutkinnostasi monipuolisempi EUNICE-opinnoilla joko valitsemalla yksittäisiä kursseja tai suorittamalla vähintään 15 opintopisteen sivuaineopintokokonaisuus.

EUNICE-opinnot ovat Vaasan yliopistossa hyväksyttyjä opintoja, joita tarjoavat seitsemän eurooppalaista yliopistoa. Jos olet kiinnostunut opiskelemaan yhdessä kansainvälisten opiskelijoiden kanssa monitieteisiä opintoja, ilmoittaudu mukaan. Voit valita ja yhdistellä itsellesi sopivan vähintään 15 opintopisteen sivuaineopintokokonaisuuden kaikista tarjolla olevaista EUNICE-opinnoista, löydät Pepin kautta myös esimerkkiehdotuksia sopivista opintokokonaisuuksista. Voit myös suorittaa vain yhden tai kaksi kurssia, jotka sisällytät tutkintoosi.

Osalle kursseista on rajoitettu osallistujamäärä, joten opiskelijaksi valitaan pidemmällä opinnoissa olevat, joilla on motivaatio saada tutkintoonsa mukaan kansainvälisiä opintoja.

Lisätietoja opinto-oppaan Moduulit ja opintokokonaisuudet -kohdasta otsikolla Kansainvälisen EUNICE-verkostoyliopiston opinnot. Pääset ilmoittautumaan EUNICE Study Module –sivulla (vaatii kirjautumisen).

Lisätietoja EUNICE:sta: https://eunice-university.eu/