Ennakkotiedot avoimen yliopiston opintotarjonnasta lukuvuodelle 2022-2023 on nyt julkaistu

Tyttö seisoo polkupyörän vierellä
Vaasan yliopiston avoimen yliopiston opintotarjonta lukuvuodelle 2022-2023 on nyt julkaistu!

Lukuvuoden 2022-2023 valmistelut etenevät vauhdilla. Olemme jälleen koonneet Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omat toteutukset sekä yhteistyöoppilaitostemme toteutukset kätevästi yhteen dokumenttiin. Ennakkotietoihin voi tulla pieniä muutoksia, joten kannattaa tarkistaa opintotarjontamme vielä lähempänä ilmoittautumisen avautumista. Lukuvuonna 2022-2023 tarjolla on jälleen monipuolisesti kauppa-, hallinto- ja viestintätieteitä sekä tekniikan opintoja. Lisäksi avoimen yliopiston kautta voi suorittaa tutkintoihin kuuluvia viestintä- ja kieliopintoja sekä yleis- ja menetelmäopintoja. Lukuvuonna 2022-2023 tarjolla on myös runsaasti päiväopetukseen integroituja opintojaksoja sekä maksuttomia tutustumiskursseja.

Uutuuksia tarjonnassamme!

Lisäämme lukuvuoden 2022-2023 opintotarjonnan hakukoneeseemme ennen kesälomia. Jo nyt kannattaa kuitenkin merkitä muistiin uutuudet tarjonnassamme.

Erityisesti kansainvälisestä liiketoiminnasta kiinnostuneille opiskelijoillemme meillä on hyviä uutisia! Olemme saaneet päiväopetukseen integroituina opintojaksoina tarjolle paljon toivotut opintojaksot:

• ayINTB1001 Introduction to International Business, 3 op
  • ayJOHT2005 International Management, 5 op
  • ayMARK2012 Export Marketing, 5 op

Tutkinto-opetukseen integroidut opintojaksot järjestetään päiväopetuksena samoissa ryhmissä tutkinto-opiskelijoiden kanssa - toteutustavat voivat vaihdella. Opinnot ovat maksullisia, lukuvuonna 2022-2023 12€/opintopiste. Integroituja paikkoja on rajoitetusti, pääsääntöisesti n. 5 paikkaa avoimen yliopiston opiskelijoille/ opintojakso.

Rahoituksen opinnoista kiinnostuneille saamme nyt ensi kertaa tarjolle tutkinto-opetukseen integroituna opintojakson ayLASK2003 Johdannaiset, 5 op. Myös digitaalisen markkinoinnin tarjontamme kasvaa, kun tarjolla on 3 englanninkielistä digimarkkinoinnin jaksoa, joista täysin uutena opintojakso ayMARK2061 Artificial Intelligence and Machine Learning in Marketing, 5 op.

Katse opiskelutaitoihin

Uutena jaksona avoimessa yliopistossa käynnistyy syksyllä 2022 opiskelutaitojen ja –valmiuksien kehittämisen tueksi opintojakso ayOPIS0190 Opiskelutaidot, 2 op. Tämä opintojakso soveltuu kaikille yliopisto-opinnoista kiinnostuneille, olipa kyse sitten vasta opintojaan aloittelevasta tai jo pidemmälle opinnoissaan ehtineestä opiskelijasta. Kiinan kielen alkeisopintojen tarjonta laajenee, kun saamme järjestettäväksemme sekä ayKKII5001 Elementary Course in Chinese I, 3 op –opintojakson että tätä alkeiskurssia seuraavan jakson ayKKII5052 Elementary Course in Chinese II, 2 op.

Tarkempia aikataulu- ja toteutustietoja lisätään Opintopolku.fi –sivustolle sekä avoimen yliopiston omille verkkosivuille kesän kuluessa. Ilmoittautuminen Vaasan yliopiston avoimen yliopiston lukuvuoden 2022–2023 omiin toteutuksiin käynnistyy keskiviikkona 10.8.2022 klo 10.00.

Tutustu ennakkotietoihin lukuvuoden 2022-2023 opintotarjonnasta!

Avoimen yliopiston yhteystiedot